Just nu....

(Lista lånad från: seriedrottningen.se)

Ska jag kolla på: På torsdagar är det Criminal minds, Law and order SVU som gäller och sedan maratonkollar jag på Gilmore Girls också.

Är det här min favoritkaraktär på tv: Jösses vad svårt att välja! Hmmm, Meredith Grey måste jag nog ändå välja, hon har gått igenom så sjukt mycket och de senaste säsongerna har hon växt som karaktär och är bara badass och inte sådär gnällig som hon kunde vara förut. 

Senaste tv-nyheten jag läste: Att the CW har förnyat 10 av sina serier, bla Riverdale och Dynasty. Nu väntar jag bara på att de ska förnya mina favoriter iZombie och deras nya serie Life sentence som jag gillar.


Tänker jag på: Hur irrirterande och otacksam Rory kan vara i Gilmore girls ibland.


Ser jag fram emot:
 Att så många grymma serier snart börjar, Famous in Love, Westworld, New girl och Handmaid's tale. 

 

Fasar jag för: Att New girl snart är slut föralltid :'(

#1 - Karin

Åh, snor! & länkar dig ofc. :)

Svar: Absolut, do it men jag tog den från seriedrottningen (som det står i början) :)
sannasserier.blogg.se

#2 - Lena

Ja Life Sentence måste förnyas!