Serielista

Serier jag följer just nu (exklusive Netflixserier)
Greys's anatomy ❤
Scandal
How to get away with murder
Law and order SVU
Criminal minds
The Mick
The good fight ❤
Modern Family
A.P bio
Life sentence
Heathers
Station 19 ❤
iZombie
Simpsons
For the people
Suits (Ligger dock efter)
Bull
 
Serier jag följer men som har uppehåll just nu
Big little lies  ❤
Vår tid är nu ❤
Shameless 
It's always sunny in philadelphia  ❤
Handmaids tale ❤ 
Westworld
Game of thrones ❤
New girl ❤
The bold type  ❤
Famous in love ❤
 

 
Netflixserier
Orange is the new black
Jessica Jones
13 reasons why ❤
Love
Girlboss
Designated survivor
Riverdale
Dynasty
Santa clarita diet
Black mirror ❤
The end of the fucking world
Mindhunter
Atypical
Unbreakable kimmy schmidt
Master of none ❤
Stranger things
Sense8
Glow
Manhunt:Unabomber

Dokumentär-serier/filmer
Making a murderer (Netflix) ❤
The Jinx (HBO)
Girls locked up - Tjejer backom galler på svenska (Netflix) ❤
American vandal (mockumentär på netflix) 
The confession tapes (Netflix) ❤
Amanda Knox (Netflix)
 
 
Avslutade serier jag har sett
Orphan black ❤
Gossip girl ❤
The good wife ❤
Community
Gilmore girls ❤
Dexter ❤
Lie to me
Notorious
Bron (SVT) ❤
Fröken frimans krig (SVT)
Grotesco (SVT)
Friends
The bitch in apartment 23 
How I met your mother
ER/cityakuten
Powerless
Skam ❤
Heart of dixie
One tree hill
The OC
11.22.63
Charmed/Förhäxad ❤


Serier jag börjat kolla på med gett upp
Pretty little liars
Homeland
Narcos
Quantico
Jane the virgin
Ozark
The 100
Last man on earth
Brooklyn nine nine
Chicago PD
The good place
The good doctor
The mist
Under the dome


Well det var alla jag kom på, det är garantrerat fler serier jag både följer just nu, som jag ser på netflix och framförallt avslutade serier men jag får fylla på allt eftersom. 

Välkommen till min blogg, hoppas ni kommer tycka om den!

 
 
#1 - Emelie Karlsson

Åååh vad kul med en ny serieblogg!!!!

Svar: Ja! Hoppas du följer med här :D ska försöker uppdatera så ofta jag bara kan.
sannasserier.blogg.se